Vanliga frågor

Nedan svarar vi på några av de vanligaste frågorna. Om du fortfarande inte hittar det svar du söker, maila oss på info@wildernesstv.se


MÅSTE JAG HA EN PRENUMERATION FÖR ATT SE PÅ MATERIAL?
Nej, på Wilderness TV får du tillgång till allt material som ligger under Fri Inspiration utan att behöva teckna en prenumeration eller liknande. 

Om du vill se någon av våra Föreläsningar, Filmer, Workshops eller Träningar, betalar du endast för de du är intresserade av. 

När du gör ett köp skapas ett konto där du kan se dina tidigare köp, spara favoriter mm. Du kommer också att få ett nyhetsbrev utskickat ca en gång per månad med tips om filmer, förmånliga rabatter, erbjudanden mm. Inga extra kostnader tillkommer för kontot. 


JAG VILL SKAPA ETT KONTO UTAN ATT GÖRA ETT KÖP - HUR GÅR JAG TILLVÄGA?
Om du vill kunna favoritmarker filmer, eller ta del av vårt nyhetsbrev kan du skapa ett konto genom att påbörja en beställning av en produkt. Klicka på "Få tillgång nu" och ange din mailadress och det lösenord du vill använda i steg 2. När du kommit till steg 3 kan du stänga fönstret utan att slutföra köpet. Ditt konto skapas då automatiskt. Du blir inte debiterad för köpet då det inte slutförts. 


JAG GENOMFÖRDE ALDRIG ETT KÖP, MEN HAR ÄNDÅ FÅTT ETT KONTO! KOMMER JAG BLI DEBITERAD FÖR NÅGOT?
Om du är på väg att göra ett köp och har skrivit in din mailadress och valt lösenord - men väljer att avbryta ditt köp innan du trycker på "Slutför", så kommer ett konto att skapas i ditt namn. Du blir inte debiterad för köpet eftersom det inte slutförts. 


HUR SÄGER JAG UPP MIG FRÅN NYHETSBREVEN?
Genom att klicka på länken längst ned i nyhetsbrevet.


VAR HITTAR JAG MITT KÖP?
Du hittar ditt köp under MIN SIDA > MITT BIBLIOTEK i menyn.
Du hittar också dina genomförda köp på MIN SIDA > INSTÄLLNINGAR > Fakturering


JAG HAR HYRT EN PRODUKT, HUR LÄNGE KAN JAG TITTA PÅ DEN?
Hur länge en produkt är tillgänglig framgår i utcheckningsdetaljerna. Hyrperioden startar då köpet är genomfört. Du får ett mail när perioden är över.


KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Genomförda köp återbetalas ej. 


HUR LÄGGER JAG TILL EN FAVORIT OCH VAR HITTAR JAG DEN?
För att kunna skapa en lista på dina favoriter behöver du ett konto, vilket skapas i steg 2 när du gör ett köp. Du klickar då på hjärtsymbolen under filmen där det står "Lägg till i favoriter". Hjärtat blir då rödmarkerat. 
Du hittar dina favoriter genom att klicka på MIN SIDA > MITT BIBLIOTEK i menyn då du är inloggad. 
För att ta bort en favorit klickar du på hjärtat igen.


MITT KORT FUNKAR INTE!
Om ditt kort inte fungerar, börja med att kontakta din bank. Hör av dig till oss om problemet återstår: info@wildernesstv.se


HUR UPPDATERAR JAG MINA KORTUPPGIFTER?
Logga in på ditt konto och klicka dig i menyn vidare till: MIN SIDA > INSTÄLLNINGAR > Fakturering 


JAG HAR GLÖMT MITT LÖSENORD!
Gå till inloggningssidan, klicka i "Glömt lösenord?" och fyll i din mailadress och "Skicka instruktioner". Du kommer då få ett mail med instruktioner för återställning för lösenord. Om du inte får något mail, kolla så att det inte har hamnat i skräpmappen. Kontrollera också så att du använder samma mail som du har kopplat till ditt konto. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta: info@wildernesstv.se


HUR ÄNDRAR JAG MITT LÖSENORD?
Logga in
på ditt konto och klicka dig i menyn vidare till: MIN SIDA > INSTÄLLNINGAR > lösenord


JAG HAR PROBLEM MED STREAMINGEN
Kvaliteten på din streaming kan bero på var du streamar ifrån, vilken webbläsare du använder, hur internetuppkopplingen är (en nedladdningshastighet på minst 10Mbps är att rekommendera) mm. Börja med att kolla dessa och byt om möjligt. Du kan också testa att uppdatera sidan eller att starta om modemet du använder.


JAG ÄR SKADAD / GRAVID / HAR ANDRA ÅKOMMOR, KAN JAG ÄNDÅ TRÄNA? 
Alla typer av äventyr sker på egen risk. Likaså våra träningspass. Dessa utgår från att du är fullt frisk och fungerande. Wilderness TV avsäger sig allt ansvar för skador och kan ej ställas skyldig till eventuella skador som uppstått i samband med våra träningspass.